بانک ملت در راستای گسترش خدمات دیجیتال و افزایش رضایت مشتریان، قابلیت استفاده از چک الکترونیکی (چک صیادی) را به سامانه همراه بانک خود اضافه کرد. این امکان پیش از این تنها از طریق سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی قابل دسترسی بود.
با این اقدام جدید، مشتریان بانک ملت میتوانند کلیه امور مربوط به چک الکترونیکی را بهصورت مستقیم از طریق تلفن همراه خود مدیریت کنند.
امکانات جامع در «مدیریت چک الکترونیکی»
بانک ملت اعلام کرده است که یک گزینه جدید با عنوان «مدیریت چک الکترونیکی» به لیست خدمات همراه بانک اضافه شده است. کاربران میتوانند با بهروزرسانی نسخه نرمافزار همراه بانک خود، به این بخش دسترسی پیدا کنند.
این بخش جدید، طیف وسیعی از خدمات مرتبط با چک را شامل میشود که برخی از مهمترین آنها عبارتاند از:
- درخواست، دریافت و فعالسازی دستهچک الکترونیکی.
- ثبت صدور، وصول، واگذاری و انتقال چک الکترونیکی.
- دسترسی به کارتابل چکهای الکترونیکی.
- مشاهده گزارش چکهای تخصیصی.
گزارشها و استعلامهای کاربردی
علاوه بر امکانات اصلی ذکرشده، خدمات گزارشدهی و استعلامی زیر نیز در بخش «مدیریت چک الکترونیکی» همراه بانک ملت گنجانده شدهاند:
- ارائه گزارشهای اشتراکی مربوط به سامانههای پیچک و چکاد.
- قابلیت استعلام صادرکننده چک در سامانه صیاد.
- قابلیت استعلام دارنده چک در سامانه صیاد.