وندار یک پلتفرم فینتک ایرانی است که خدمات پرداخت آنلاین و ابزارهای مالی را به کسبوکارها ارائه میدهد. این پلتفرم با ارائه APIهای پیشرفته، امکان مدیریت درگاههای پرداخت، صدور فاکتور، تسویه حساب و ابزارهای مرتبط با پرداخت را فراهم میکند. وندار به کسبوکارها کمک میکند تا تراکنشهای مالی خود را بهصورت امن و کارآمد مدیریت کنند. این پلتفرم با تمرکز بر سادهسازی فرآیندهای مالی، به بهبود تجربه کاربری و کاهش پیچیدگیهای پرداخت آنلاین میپردازد.
- آخرین بروزرسانی:
معرفی وندار
لیست API های ارائه شده
احراز هویت
API احراز هویت وندار به کسبوکارها این امکان را میدهد که هویت کاربران خود را بهصورت آنلاین و امن تأیید کنند. این API از ابزارهای مختلفی برای تأیید هویت استفاده میکند تا فرآیند ثبتنام و احراز هویت را بهینه و سریعتر کند.
سرویس روند
با استفاده از سرویس روند، میتوانید کارتهای بانکی با طرح و لوگوی اختصاصی کسبوکار خود برای کاربران صادر کنید و تمامی عملیات بانکی مانند انتقال وجه، پایا، ساتنا، دریافت موجودی، پیگیری تراکنشها و مشاهده صورتحساب را از طریق API انجام دهید.
بازگشت وجه
با استفاده از سرویس بازگشت وجه میتوانید برای بازگرداندن مبلغ یک تراکنشِ موفقِ درگاه پرداخت، به شماره کارت پرداختکننده استفاده کنید.
سرویسهای استعلامی
این سرویسها شامل وب سرویسهای صورت حساب و کسبوکار میشود.
وب سرویس صورت حساب، شامل کیف پول و لیست تراکنشها و تسویهها میباشد.
وب سرویس کسبوکار شامل اطلاعات کسبوکار و کاربران کسبوکار میباشد.
سرویسهای مشتریان
در این بخش سرویسهای ثبت مشتری، فیلدهای اختصاصی مشتری، مشاهده لیست مشتریان، ویرایش اطلاعات مشتری، حذف مشتری و مشاهده اطلاعات یک مشتری ارائه میشوند.
معامله امن میاندو
میاندو برای خریدار هویت فروشنده و برای فروشنده، پرداخت مبلغ از سوی خریدار را تضمین میکند. خریدار مبلغ معامله را نزد میاندو به امانت میگذارد تا پس از ارائه کالا یا خدمت و تایید خریدار، این مبلغ برای فروشنده آزاد شود.
در قسمت مشتری api های ارائه شده شامل: ایجاد یک مشتری، نمایش یک مشتری، لیست مشتریان میباشد.
در قسمت معاملات api های ارائه شده شامل: ایجاد یک معامله، لیست معامله ها، نمایش یک معامله، لغو یک معامله، نهایی کردن معامله، توافق یک معامله میباشد.
همچنین در بخش تیکت میتوان از api ایجاد یک تیکت استفاده کرد.
در قسمت مشتری api های ارائه شده شامل: ایجاد یک مشتری، نمایش یک مشتری، لیست مشتریان میباشد.
در قسمت معاملات api های ارائه شده شامل: ایجاد یک معامله، لیست معامله ها، نمایش یک معامله، لغو یک معامله، نهایی کردن معامله، توافق یک معامله میباشد.
همچنین در بخش تیکت میتوان از api ایجاد یک تیکت استفاده کرد.
پرداخت خودکار
این بخش شامل بخشهای پرداخت خودکار،بانکها، مجوز پرداخت از حساب، پرداخت از حساب، بازگشت وجه میباشد که هر بخش سرویسهایی ارائه میدهد.
واریز شناسهدار
«واریز شناسهدار»، سرویس مکمل سایر روشهای پرداخت است که افراد و سازمانها از آن استفاده میکنند. به کمک این سرویس، میتوانید بدون محدودیت در شبکه بانکی، پرداخت و دریافت وجه داشته باشید. این سرویس بهصورت پیشفرض برای همه کسبوکارهای فعال، قابل استفاده بوده و برای هر کسبوکار یک شناسه یکتا منحصر به فرد تخصیص مییابد.
سرویسهایی که در این بخش ارائه میشود شامل:
دریافت شناسه واریز کسبوکار، لیست تراکنشهای مشکوک، تایید یا رد تراکنش مشکوک، احرازهویت وبهوکهای دریافتی، دریافت شناسه واریز مشتریان
ابزار واریز بانکی
ابزار «واریز بانکی» یا به اصطلاح ،cash in یکی از بهترین روشهای شارژ کیف پول کسبوکار ها است. کسبوکارهایی که مبالغ زیادی از حساب آنها برداشته میشود، با استفاده از این ویژگی میتوانند مبلغی را از حساب بانک آینده خود به کیف پول خود در وندار اضافه کرده و پس از آن تعیین کنند که چه مقدار وجه از کیف پولشان خارج شود.
در این بخش این سرویسها ارائه میشود: دریافت موجودی حساب، دریافت لیست حساب های فعال، درخواست واریز بانکی
سرویس تسویه
این بخش شامل سه قسمت میباشد:
قسمت تسویه شامل خدماتی از قبیل مشاهده لیست تسویه ها، ثبت درخواست تسویه، نمایش جزییات یک تسویه، نمایش جزییات یک تسویه، لغو یک تسویه، وضعیت سلامت بانکهای سرویس تسویه
قسمت تسویه گروهی شامل خدمات ثبت درخواست تسویه گروهی، جزییات یک تسویه گروهی، لیست یک تسویه گروهی
قسمت تسویه در نوبت شامل خدمات ثبت درخواست در نوبت، لیست تسویه در نوبت، جزییات تسویه در نوبت، کنسل کردن تسویه در نوبت
قسمت تسویه شامل خدماتی از قبیل مشاهده لیست تسویه ها، ثبت درخواست تسویه، نمایش جزییات یک تسویه، نمایش جزییات یک تسویه، لغو یک تسویه، وضعیت سلامت بانکهای سرویس تسویه
قسمت تسویه گروهی شامل خدمات ثبت درخواست تسویه گروهی، جزییات یک تسویه گروهی، لیست یک تسویه گروهی
قسمت تسویه در نوبت شامل خدمات ثبت درخواست در نوبت، لیست تسویه در نوبت، جزییات تسویه در نوبت، کنسل کردن تسویه در نوبت
سوالات متداول
نمونه کد و مستندات کافی برای استفاده از خدمات وندار وجود دارد؟
بله، همچنین پلاگین پلتفرمهای پُراستفاده در بخش توسعهدهندگان در دسترس شما خواهد بود. این بخش همواره در حال بهبود و توسعه است.
چگونه میتوان به سندباکس دسترسی داشت ؟
با اطلاع دادن به تیم پشتیبانی و ارسال شماره موبایلی که در وندار ثبت کردهاید، همکاران ما در همان لحظه به شما دسترسی میدهند.