شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) در سال ۱۳۸۸ با هدف توسعه خدمات پرداخت الکترونیکی تأسیس شد. این شرکت از تجهیزات مدرن برای مدیریت تراکنشها استفاده میکند و در سال ۱۳۹۵ وارد بورس شد. آپ در سالهای بعدی سرمایه خود را افزایش داد و طرحهای توسعهای مانند گسترش پایانههای فروشگاهی را دنبال کرد. در سال ۱۴۰۲، مجمع عمومی آن برگزار شد و سهامداران از سودهای عملیاتی و فروش سختافزار بهرهمند شدند.
- آخرین بروزرسانی:

معرفی آسان پرداخت پرشین (آپ)
ویژگیهای کلی
ussd

دارد
اپلیکیشن اختصاصی

دارد
کیف پول

دارد
پرداخت با QR code

دارد
خدمات ارائه شده

ماژول پرداخت درون برنامهای (SDK)

کلوپ آپ

کیفپول آپ

اپلیکیشن آپ

درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)

پایانه فروش

بیمه پذیرندگان

سرویس چند شبایی
راهکارها
محصولات

POS و PC-POS

رمز کارگشا (#733*)

عابربانک همراه

درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)
سوالات متداول
از پايانه فروشگاهي آسان پرداخت استفاده مي نمايم، چگونه مي توانم سرويس تله پرداز (خريد توسط مشتريان بر روي موبايل) را نيز فعال نمايم؟
در صورتيکه پذيرنده پايانه هاي فروشگاهي آسان پرداخت مي باشيد، به منظور فعال نمودن قابليت تله پرداز، مدارک زير را براي پست الکترونيک VPOS@persianswitch.com ارسال فرماييد: - کپي شناسنامه - کپي کارت ملي(پشت و رو) - کپي جواز کسب - کد پذيرندگي
هزينه استفاده از خدمات سامانه #733* به چه ميزان مي باشد؟
استفاده از خدمات ارائه شده سامانه آپ کاملاً رايگان مي باشد.
به منظور درخواست پايانه فروشگاهي (دستگاه کارتخوان)، مي بايست به کجا مراجعه نمود؟
کليه افراد حقيقي و حقوقي مي توانند با مراجعه به وب سايت آسان پرداخت و ثبت اطلاعات و يا مراجعه به بانک هاي طرف قرارداد آسان پرداخت نسبت به درخواست پايانه فروشگاهي اقدام فرمايند. https://asanpardakht.ir/portals/register_merchant.asp