دسته بندی خدمات

معرفی به پرداخت ملت

اطلاعات کلی

شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، فعالیت خود را در سال 1384 به‌عنوان ارائه‌دهنده پرداخت خدمات الکترونیک (PSP) با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و بنابر نودوهفتمین گزارش اقتصادی شاپرک،‌ شرکت به‌پرداخت ملت در جایگاه اول مبلغ‌ تراکنش‌های کشور قرار گرفت. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، به توسعه محصولات و ارائه راه‌حل‌های تخصصی برای مشتریان خود می‌پردازد. همچنین این شرکت ايجاد و پشتيبانی شبکه پايانه‌های فروش و ساير ابزارهای پرداخت را با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونيک برعهده گرفته است.

سال ثبت
وابسته به

ویژگی‌های کلی

ussd

دارد

اپلیکیشن اختصاصی

دارد

کیف پول

دارد

پرداخت با QR code

دارد

خدمات ارائه شده

پرداخت از طریق پایانه های فروشگاهی

پرداخت از طریق شبکه اینترنت

خدمات از طریق موبایل پوز (mPOS)

خدمات پرداخت از طریق کد دستوری #741* (USSD)

خدمات پرداخت از طریق سامانه پاسخ صوتی و محاوره‌ای (IVR)

خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه خودپرداز (ATM)

خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه کیوسک (Kiosk)

خدمات پرداخت و بانکی از طریق پوز شعبه (PINPAD)

خدمات پرداخت الکترونیکی بهای سوخت (کارت سوخت هوشمند و کیوسک)

راهکار‌ها

ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت استانی از طریق ۳۵ مرکز امداد مشتریان
کارت‌خوان موبایلی (نسل جدید دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی)
نرم‌افزار موبایلی سکه
پرداخت از طریق NFC روی پایانه‌های فروشگاهی و به‌وسیله اپلیکیشن موبایل سکه
استرداد مکانیزه وجوه
تسویه چند حسابی وجوه
کیوسک اصناف خاص
راه‌اندازی سرویس Tokenazation و Token Service Provider (TPS)

محصولات

دستگاه کارت‌خوان (POS)

پایانه اختصاصی صنوف

درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)

سکه (سامانه کیف همراه)

پایانه پرداخت بهای سوخت

کیوسک (پایانه غیر نقدی)

سامانه پاسخ صوتی محاوره‌ای (IVR)

رمز کارگشا (#۷۴۱*)

پایانه‌های خودپرداز

دستگاه خوددریافت

دستگاه VTM

سوالات متداول

سوال متداولی اضافه نشده است؛ سوالی دارید؟ از بخش تماس با ما بپرسید.