شرکت پرداخت نوین آرین در سال ۱۳۸۵ با هدف توسعه شبکه پرداخت الکترونیک و ارائه خدمات متنوع در این حوزه راهاندازی شد. این شرکت با مجوز رسمی از بانک مرکزی و شاپرک فعالیت میکند و با بیش از ۲۲۷ نیروی ستادی، ۳۵ نمایندگی و ۲۲ دفتر خدمترسانی، به ارائه خدمات در سراسر کشور مشغول است. با بهرهگیری از فناوریهای نوین و تجارب گذشته، پرداخت نوین آرین توانسته است شبکه گستردهای از محصولات و خدمات پرداخت الکترونیکی را به مشتریان خود ارائه دهد و در این زمینه از حمایت بیش از ۱۰۰۰ نیروی پشتیبانی در سطح کشور برخوردار است.
- آخرین بروزرسانی:
معرفی شرکت پرداخت نوین آرین
ویژگیهای کلی
ussd
دارد
اپلیکیشن اختصاصی
دارد
کیف پول
دارد
پرداخت با qr code
دارد
خدمات ارائه شده
نوین مال
پرداختهای اینترنتی نوین
راهکارها
محصولات
سان
خودپرداز نوین
پایانه نوین
کارت خرید
درگاه پرداخت نوین
سوالات متداول
قابلیت گرفتن گزارش تراکنش ها از طریق نرم افزار سان به چه صورت میباشد؟
در صورتی که پذیرنده با شماره موبایل متصل به دستگاه POS وارد اپلیکیشن شده باشد، با ورود به منو خدمات و انتخاب گزینه «پوز من» تمام ترمینالهای فعال به ایشان نمایش داده میشود و گزارش تراکنشها قابل مشاهده است.
خرابی فیزیکی خودپرداز مشارکی را از چه طریقی میتوان پیگیری و رفع نمود؟
خرابی فیزیکی میبایست توسط خود پذیرنده و از طریق تماس با نماینده و یا کارشناسانی که در این حوزه کسب و کاری فعال هستند برطرف گردد.