دسته بندی خدمات

معرفی dnaunion

اطلاعات کلی

شروع داستان dnaunion زمانی است که بنیانگذاران و مدیران ارشد به این باور رسیدند که مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات بازاریابی می تواند نقش کلیدی را در این کارزار ایفا نماید.
دستیابی به این جایگاه که مارکتینگ بتواند نقش کلیدی در گشودن بازارهای جهانی برای برندهای ایرانی ایفا کند، هدف بزرگی است، هدفی همانند دستیابی به سیمرغ در داستانهای اساطیری ایران
dnaunion می کوشد تا بتواند بازیگر اصلی داستان سیمرغ برندهای ایرانی باشد.
dnaunion با سرمایه گذاری بر روی سرمایه انسانی مستعد، با انگیزه و اخلاق مدار می کوشد تا موجب توسعه و اثربخشی بیشتر صنعت مارکتینگ گردد و این کار را از طریق ایجاد و ارتقا سطح خدمات مورد نیاز برندهای ایرانی در شرکتهای خود و یا تاسیس شرکتهای جدید عملی می سازد.

سال ثبت
استان

ترکیب سهامداران و مدیرعامل

مدیرعامل
ناصر پاشاپور نیکو

حوزه‌های سرمایه گذاری

ارتباطات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

مشاوره و خدمات بازاریابی

تکنولوژی های مرتبط با حوزه بازاریابی

اطلاعات تماس

[contact_info]

سوالات متداول

سوال متداولی اضافه نشده است؛ سوالی دارید؟ از بخش تماس با ما بپرسید.